هشتمین همایش رایگان موسسه حسابداری کیا حسیب سپاهان

اخبار

هشتمین همایش رایگان موسسه حسابداری کیا حسیب سپاهان

همان‌طور که می‌دانید؛ بر اساس الزام سازمان حسابرسی، استانداردهای حسابداری ایران دستخوش تغییراتی شده و تمامی شرکت‌ها از ابتدای سال ۱۳۹۸ ملزم به اعمال این تغییرات هستند.

در این راستا موسسه حسابداری کیا حسیب سپاهان با همکاری شرکت همکاران سیستم همایشی با عنوان « تغییرات کلی در صورت‌های مالی طبق استانداردهای جدید و نحوه تهیه صورت تغییرات در حقوق مالکانه » روز چهارشنبه مورخ 1398/11/16 در سالن همایش‌های ابن‌سینا نجف‌آباد و با حضور مدیران مالی، حسابرسان، ممیزین برجسته مالیاتی استان و حسابداران و دانش‌آموختگان رشته حسابداری و نیز پرسنل محترم موسسه کیا حسیب سپاهان برگزار نمود.
در این همایش ابتدا سرکار خانم فهیمه ایزدی خواه ارائه‌ای از نرم‌افزار راهکاران ابری شرکت همکاران سیستم شامل بررسی تاریخچه شکل‌گیری شرکت همکاران سیستم و نیز سوابق و شرحی از فعالیت‌ها و محصولات این شرکت نمودند.
و توضیحاتی جامع در خصوص نرم‌افزار ابری راهکاران و قابلیت‌ها و ویژگی‌های برجسته این نرم‌افزار شامل:
فرآیند محور بودن (ERP)
بستر ابری
بیان گردید. همچنین توضیحاتی در خصوص ERP و رایانش ابری و اینکه چه کمکی به سازمان می‌کند و چه ویژگی‌هایی دارد و چه دغدغه‌هایی از مدیران و صاحبان مشاغل رفع می‌کند، بیان گردید.
پس‌ازآن جناب آقای دکتر رامین محمدی تدریسی بی‌نظیر و جامع از تغییرات اعمال‌شده در صورت‌های مالی مطابق با استانداردهای تجدیدنظر شده با ذکر مثال‌هایی گویا و قابل‌درک ارائه دادند که شرحی از این ارائه به‌اختصار خدمتتان ارائه می‌گردد:
1-بررسی و توضیح استانداردهای حسابداری مربوط به تهیه و ارائه صورت‌های مالی تا پایان سال 1397
2-توضیح استانداردهایی که حذف گردیده و نیز تغییراتی که در عنوان استانداردها اعمال‌شده از ابتدای سال 98
3-عناوین صورت‌های مالی تا پایان سال 97 و تعداد آن‌ها
4-عناوین جدید صورت‌های مالی از ابتدای سال 98 و تعداد آن‌ها
5-ترتیب ارائه صورت‌های مالی تا آخر سال 97 و سپس ترتیب ارائه صورت‌های مالی از ابتدای سال 98 و تغییرات در ارائه
6-بررسی و توضیح کامل تغییرات اعمال‌شده در ترازنامه /صورت سود و زیان/صورت سود و زیان جامع /صورت جریان وجه نقد.
7-نحوه تهیه صورت تغییرات در حقوق مالکانه و تهیه یک نمونه عملی توسط شرکت‌کنندگان در همایش.
و …
با توجه به تسلط جناب آقای دکتر محمدی بر مبحث و نحوه تدریس ایشان و استفاده از مثال‌های قابل‌درک؛ با استقبال و رضایت زیاد شرکت‌کنندگان مواجه شد؛ و پیرو آن درخواست‌های زیادی جهت تکرار همایش‌های این‌چنین دریافت کردیم؛ که انگیزه‌ای مضاعف جهت استمرار این‌گونه فعالیت‌ها گردید، از اینکه توانستیم در این مسیر گامی کوچک جهت بهره‌مندی و رضایت شما عزیزان برداریم خشنودیم.
امید است باهمت والا و حمایت شما بزرگواران بتوانیم در آینده نیز گام‌های مؤثر و کاربردی در جهت ارتقاء سطح دانش وآگاهی جامعه بزرگ حسابداری برداریم و حسابداران بتوانند با ارائه خدمات برتر و قابل اتکاء و به‌موقع منجر به اتخاذ تصمیمات صحیح توسط مدیران و صاحبان مشاغل گردیده و نقطه امیدی جهت بهره‌وری و توسعه مشاغل و صنایع و کسب‌وکارها در عرصه تولید و پیشرفت این مرزوبوم گردند.
«ما هستیم چون کسب‌وکار شما ارزشمند است»

حسابداری, کیا حسیب, همایش

نوشته‌های مرتبط

66

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.