فروش،استقرار وپیاده‌سازی، آموزش نرم‌افزارهای سپیدار و ابری همکاران سیستم

راهکاران ابریفروش،استقرار وپیاده‌سازی، آموزش نرم‌افزارهای سپیدار و ابری همکاران سیستم 

با گذشت زمان و تکنولوژی روند کارهای حسابداری برای حسابداران و شرکت‌ها راحت‌تر شده است زیرا با استفاده از نرم افزار مالی و حسابداری بهتر و دقیق‌تر این کار انجام می‌گیرد. نرم‌افزار حسابداری با این هدف طراحی می‌شود که یک کسب و کار به صورت مکانیزه بودجه‌های عملیاتی خود را طراحی و برنامه‌ریزی کرده و هزینه‌ها و مطالبات یا درآمدش را مشخص نماید. همچنین نرم‌افزار حسابداری حقوق و دستمزد، مالیات‌ها و دیگر حساب‌های کاری شامل غرامت کارکنان، پوشش بهداشت و درمان و دیگر منافع آن‌ها را نیز ثبت و مدیریت می‌کند. کارهای حسابداری ممکن است در منزل انجام شود یا طی قراردادی به حسابدار عمومی سپرده شود. اما عدم توانایی در مدیریت درست یک سیستم حسابداری و نبود یک نرم‌افزار حسابداری مطمئن می‌تواند منجر به یک فاجعه مالی برای یک کسب و کار شود. در حالی که ساماندهی امور مرتبط با حسابداری از طریق نرم‌افزار بسیار روند ساده تر و مورد اطمینانی خواهد داشت و به این ترتیب شما مدیریتی مکانیزه بر کسب و کار خود خواهید داشت.

یک نرم افزار حسابداری مناسب باید بتواند اطلاعات شرکت شما را با دقت و سهولت ثبت کند تا بتوانید در زمان تصمیم‌گیری، گزارش‌هایی سریع، دقیق و یکپارچه از آنها استخراج کنید. از سوی دیگر کارکنان باید بتوانند اطلاعات مالی شرکت را به راحتی و با سرعت و دقت بالا در آن ثبت و روند کارهای جاری را دنبال کنند. موسسه حسابداری کیاحسیب سپاهان پس از سال ها تجربه کار با شرکت‌ها و کسب وکارهای متفاوت و با توجه به مشاهده مشکلات متعددی که برخی از کسب و کارها به دلیل عدم بهره مندی از یک نرم افزار حسابداری جامع و کارآمد متناسب با کسب و کارشان و نیاز سنجی مشتریانش و از طرفی در خصوص نرم افزارهای حسابداری متعدد در بازار به این نتیجه رسید که مجموعه نرم افزارهای حسابداری شرکت همکاران سیستم با توانایی ارائه و پشتیبانی پکیج کامل نرم‌افزاری برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و شرکت‌های بزرگ و در حوزه‌های مختلف بازرگانی، خدماتی، اصناف، تولیدی و صنعتی و پیمانکاری و… با قابلیت محاسبات دقیق و ارائه گزارش‌های متعدد و کاربردی، و از طرفی سابقه طولانی در بازار نرم‌افزارهای حسابدرای بهترین و درست‌ترین انتخاب برای هر کسب کار یا شرکتی می‌باشد. لذا در سال 1392 با دریافت نمایندگی فروش نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم، که نرم افزاری مناسب برای مدیریت هوشمندانه شرکت‌های کوچک است  و نرم افزار حسابداری یکپارچه‌ای را در اختیار عموم قرار داده است، شروع کرده و هم اکنون نیز توانسته ضمن جلب رضایت مشتریانش در خصوص استفاده از نرم‌افزار سپیدار ،نمایندگی فروش نرم افزار راهکاران ابری همکاران سیستم را که مناسب شرکت‌های متوسط تا بزرگ است را دریافت نماید.

امروز، همکاران سیستم بزرگ‌ترین شرکت نرم‌افزاری بخش خصوصی کشور است و با عرضه‌ی راهکارهای هوشمند نرم‌افزاری به کسب‌وکارها در اندازه‌های مختلف (شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ، متوسط و کوچک) و در صنایع گوناگون، همراه آن‌ها در پیشبرد و توسعه‌ی سریع‌تر کسب‌وکارشان است.

موسسه کیا حسیب سپاهان با شناخت و تجربه‌ای که از همراهی مشتریان خود کسب کرده است، و ارائه مشاوره دقیق و هوشمندانه متناسب با نیاز هر مشتری در انتخاب  نرم افزاری متناسب با فرایندها و نیازهای مشتریانش را در اختیارشان گذارد و به صاحبان کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا با بینش دقیق‌تری سازمان‌شان را مدیریت کنند و از تغییرات بازار و روندهای آن مطلع شوند.