نرم افزار دشت همکاران سیستم

نرم افزار دشت همکاران سیستم

نرم افزار حسابداری برای فروشگاه‌ها

نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت همکاران سیستم با توجه به نیازهای فروشگاه‌ها در اصناف گوناگون، امکانات و راهکارهای مناسبی را جهت مدیریت حساب‌ها به فروشگاه‌داران ارائه می‌دهد. در این صفحه به شرح کامل این نرم‌افزار می‌پردازیم.

نرم افزار دشت همکاران سیستم

محصول دشت همکاران سیستم، نرم افزاری ویژه اصناف و فروشگاه هاست. این محصول هم اکنون به مدیریت کارآمد تر تعداد زیادی از فروشگاه هایی چون سوپرمارکت، پوشاک، طلافروشی، مشاورین املاک، لوازم خانگی، لوازم کامپیوتری، فرش و موکت و…. کمک کرده است.

این محصول، امکان ثبت عملیات خرید و فروش، نگهداری موجودی انبار کالا و ثبت هزینه ها و دریافت ها و پرداخت های نقدی و غیرنقدی را برای شما مهیا کرده است. ما با توجه به نیاز شما، امکان ارتباط با سخت افزارهای جانبی نظیر انواع ترازو، کارت خوان بانکی، انواع پرینتر، چاپگر بارکد، بارکدخوان و نمایشگر را در اختیار شما قرار داده ایم.
لازم به ذکر است سازگاری این نرم افزار با کلیه سخت افزارهای موجود در بازار با هر سیستم عاملی، دغدغه شما برای تهیه سخت افزار را رفع نموده است.
همچنین، مدیریت پیامک نیز از دیگر امکاناتی است که این محصول در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید ارتباطات موثرتری جهت توسعه کسب و کار خود داشته باشید.

پشتیبانی دشت

موسسه حسابداری کیا حسیب سپاهان با استفاده از کارشناسان حسابداری و مسلط به امور مالی و مالیاتی جهت رفاه کلیه کاربران دشت آمادگی خود را جهت راه اندازی و استقرار و پشتیبانی و پاسخگویی به مشکلات و سوالات کاربران اعلام می دارد.

بسته‌های پیشنهادی دشت

این محصول چگونه به اداره فروشگاه‌تان کمک می‌کند؟
• عملیات خرید و فروش‌تان سریع تر صورت می‌گیرد.
• کنترل دقیق‌تری بر کسب و کارتان خواهید داشت.
• دیگر نگران وضع قوانین جدید صنف‌تان نخواهید بود.
• با اطمینان بیشتری با مشتریان‌تان حساب و کتاب می‌کنید.
• کنترل موجودی فروشگاه‌تان دقیق تر و سریع‌تر صورت می‌گیرد.
• از وضعیت فروشگاه‌تان در لحظه با خبر خواهید شد.

این محصول چگونه به مدیریت طلافروشی شما کمک می‌کند؟
• عملیات خرید و فروش‌تان سریع تر صورت می‌گیرد.
• کنترل اثربخشی بر طلافروشی خود خواهید داشت.
• دیگر نگران وضع قوانین جدید صنفتان نخواهید بود.
• با اطمینان بیشتری با طرف حساب‌هایتان حساب و کتاب کنید.
• از وضعیت طلافروشی خود در لحظه باخبر خواهید شد.
• نگرانی شما را برای نگهداری موجودی هر ویترین برطرف کرده‌ایم.

این محصول چگونه به مدیریت مشاوره املاک شما کمک می‌کند؟
• نگهداری و دسته بندی اطلاعات املاک برای شما راحت‌تر خواهد شد.
• کنترل اثربخشی بر مشاوره املاک خود خواهید داشت.
• دیگر نگران وضع قوانین جدید صنف‌تان نخواهید بود.
• سریع‌تر و دقیق تر به مشتریان‌تان مشاوره بدهید.
• با توجه به نیازهای مشتریان خود، اطلاعات طبقه بندی شده را به راحتی جستجو کنید.

سفارش نرم‌افزار

برای سفارش نرم افزار فرم روبرو را تکمیل و ارسال نمایید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و هماهنگی لازم برای فروش این نرم‌افزار را به عمل می‌آورند.

منتظر ثبت سفارش شما هستیم