خدمات آموزش نرم افزار دشت وسپیدار همکاران سیستم

ارائه آموزش نرم افزارهای حسابداری دشت و سپیدار همکاران سیستم

کیا حسیب باکیفیت‌ترین دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی نرم‌افزارهای دشت و سپیدار همکاران سیستم را برگزار می‌کند

نرم افزار حسابداری سپیدار برای شرکت‌های کوچک و نرم افزار حسابداری دشت برای فروشگاه‌ها طراحی و تولید شده که مجموعه کیا حسیب با توجه به اخذ نمایندگی فروش این نرم‌افزارها بهترین و با کیفیت‌ترین دوره‌های آموزشی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

خدمات آموزش نرم افزار دشت وسپیدار همکاران سیستم

کیا حسیب با ارائه بهترین ابزارها و دوره‌های آموزشی سعی بر یادگیری و در پی آن بهره‌بری خوب از دو نرم افزار دشت و سپیدار همکاران سیستم دارد.

آموزش نرم افزارهای حسابداری
آموزش نرم افزارهای حسابداری

گروه شرکت‌های همکاران سیستم از مجموعه شرکت های تخصصی و منطقه‌ای تشکیل شده است که وظیفه عرضه محصولات و ارائه راه کار و خدمات به مشتریان را در سراسر کشور به عهده دارند. شرکت سپیدار سیستم آسیا یکی از شرکت های عضو گروه همکاران سیستم است که در سال 1388، با هدف عرضه انحصاری محصولات «سپیدار» و «دشت» و ارائه خدمات به مشتریان محترم این دو محصول توسط همکاران سیستم تأسیس شد. تولید و تحلیل این محصولات توسط تیمی مجرب از مدیران، تحلیلگران و برنامه نویسان همکاران سیستم صورت گرفته است که نزدیک به سه دهه، حضوری مؤثر در صنعت نرم‌افزار کشور داشته‌اند. این محصولات هم‌اکنون مورد استقبال تعداد قابل‌توجهی از مشتریان قرار گرفته و رضایت کاربران این محصولات نشانگر این امر است. یکی از مزیت‌های اصلی سپیدار کاربری آسان و عدم بروز خطای سیستمی است که نیاز به هرگونه پشتیبانی فنی را به حداقل می‌رساند. با وجود این ما برای اطمینان خاطر شما، خدمات پس از فروش متنوعی را در اختیار مشتریان می‌گذاریم. کاربران این سیستم‌ها با عضویت در «کلوپ مشتریان سپیدار سیستم» از امکانات ارزشمندی از جمله دسترسی به آخرین نسخه نرم‌افزار، برخوردار می‌شوند. شبکه گسترده نمایندگان فروش سپیدار سیستم در سراسر کشور و تجربه همکاران سیستم در بازار شرکت های متوسط و بزرگ، تجربه و زیرساخت‌های لازم را برای عرضه و خدمات‌رسانی مؤثر سپیدار و دشت در بازار کسب‌وکارهای کوچک و اصناف، فراهم کرده است. ما موفقیت سپیدار را در گرو رضایت، موفقیت و پیشرفت مشتریان خود می‌بینیم و استقبال از این محصولات به ما اطمینان می‌بخشد که در مسیر درستی هستیم. این موسسه با انحصار نمایندگی رسمی فروش و آموزش نرم‌افزارهای سپیدار و دشت همکاران سیستم ارائه کلیه خدمات آموزشی و نصب و راه‌اندازی این سیستم نرم‌افزاری را بر عهده دارد.

نیاز به جلسه مشاوره دارید؟

پاسخگویی و مسئولیت‌پذیری همیشگی و حرفه‌ای مهم‌ترین محصول قابل ارائه ما به شرکت شماست.

با ما تماس بگیرید، منتظر تماس شما هستیم

[gravityform id=”4″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]