بک آپ گیری از نرم افزار سپیدار در دراپ باکس (Dropbox)

بک آپ گیری از نرم افزار سپیدار در دراپ باکس (Dropbox)

 

 آموزش رایگان نرم افزار سپیدار

نویسنده: محمد مهدی توکل صبا

دراپ باکس (Dropbox) یک سرویس تحت وب است که امکان ذخیره‌سازی فایل‌های شما در آن فراهم می‌شود. یعنی به‌جای این که دیتای شما روی هارد رایانه، فلش، هارد دیسک و … ذخیره شود در یک فضای ابری تحت وب ذخیره و نگهداری می‌شود و از هر مکانی که به اینترنت دسترسی داشته باشید امکان دسترسی به اطلاعات خود را خواهید داشت.

یکی از جدیدترین قابلیت‌های نرم افزار حسابداری سپیدار، امکان ذخیره‌سازی اطلاعات در فضای دراپ باکس است. شما می‌توانید با توجه به هجوم باج افزارهای مختلف در فضای اینترنت و بالا بودن حجم نسخه‌های پشتیبان (بکاپ‌ها)، از این امکان برای نگهداری آن‌ها در هارد دیسک یا فلش و …  استفاده نمایید. همچنین از دیگر مزیت‌های دراپ باکس، می‌توان به امنیت بسیار بالای این سرویس اشاره کرد.

جهت استفاده از تنظیمات دراپ باکس در نرم‌افزار سپیدار باید از نسخه 5.3.2 و به بالا استفاده نمایید.(برای دریافت آخرین نسخه نرم افزار به باشگاه مشتریان سپیدار مراجعه نمایید.)

موسسه حسابداری کیا حسیب سپاهان جهت آموزش مشتریان خود و نیز سایر کسانی که با نرم افزار حسابداری سپیدار آشنا هستند و یا با آن امور مالی موسسه خود را انجام می دهند اقدام به تهیه این کلیپ آموزشی نموده است . در صورت مفید بودن این ویدیو سایت ما را به سایر دوستان و همکاران خود معرفی نمایید .و در صورت داشتن هر گونه ابهامی در این خصوص با موسسه تماس بگیرید و از راهنمایی کارشناسان ما بهره مند شوید.

موسسه حسابداری کیا حسیب سپاهان ارائه دهنده کلیه خدمات مالی و مالیاتی شامل تحریر دفاتر،تکمیل و ارسال اظهارنامه های ارزش افزوده،عملکرد و صورت معاملات فصلی و نیز انجام عارضه یابی مالی و مالیاتی ، هم چنین نمایندگی فروش نرم افزارهای حسابداری سپیدار و ابری همکاران سیستم با توجه به نیاز شرکت ها می باشد. و به منظور ارتقاء سطح دانش حسابداران عزیز در گروه های تلگرامی و اینستا و نیز سایت موسسه به آدرس های مندرج در ذیل کلیپ های آموزشی و مطالب و بخشنامه های روز مالیاتی به صورت روزانه ارائه می دهد.و نیز پاسخ گوی پرسش های شما عزیزان می باشد.

                                                                                        “ما هستیم چون کسب و کار شما ارزشمند است

 

 

آموزش های کاربردی, دراپ باکس, سپیدار, کیاحسیب

نوشته‌های مرتبط

70

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.